עלייה במכירות

כלי לסגירת עסקאות המעניק יתרון יחסי משמעותי על פני המתחרים, בזכות היכולת לתת ללקוחות הצעת ערך אמיתית.

שקט בתזרים

כל עסקה משולמת מיידית ומונעת סיכונים ועיסוק בגביית חובות. התזרים מתייצב ומאפשר ההתנהלות פיננסית בריאה, בטחון כלכלי ושקט נפשי.

יתרון מול ספקים

תזרים בריא פותח יותר אפשרויות תשלום לספקים ומעמיד אתכם בנקודת מיקוח טובה לקבלת הנחות מזומן והטבות.

פיתוח העסק

יציבות תזרימית מאפשרת מיקוד בפיתוח המקצועי, השיווקי והעסקי. לחדש מכשור, להרחיב שירותים, להשתלם מקצועית ולהתקדם לשלב הבא.

"בשנותיי בתחום ראיתי המון לקוחות מוותרות בלב כבד על החלום, להראות ובעיקר להרגיש טוב. עם כל הרצון לעזור בתשלומים, אילוצי הקליניקה הגבילו אותי. PaymenT הנגישה את החלום להרבה מלקוחותיי, עם פריסה רחבה ונוחה בהתאמה אישית. חלקן אפילו דורשות זאת כתנאי מקדים".

תמר, ד"ר לכירורגיה פלסטית

"בתקופה שהרבה עסקים לא גומרים את החודש, אני במקום בעייתי כעסק שמוכר מכשור לעסקים, מה שנקרא B2B – ביזנס טו ביזנס. בזכות PaymenT, במקום להתעסק בתשלומי לקוחות שחוזרים, בגבייה וניהול סיכונים – במיוחד כשהם עולים, אני מפוקס נטו במכירות וצמיחה".

אלעד, בעל עסק ליבוא ושיווק מיכשור רפואי

"כשנכנס פרויקט חדש בקליניקה, יש המון דברים לדאוג להם בו זמנית. לשלם לספקים, להזמין חומרים, ועוד הרבה דברים שצריך להספיק כדי לעמוד בדד-ליין. לדעת שהכסף מהמכירות כבר נכנס ואפשר להתקדם בראש שקט, עושה מבחינתי את כל ההבדל".

קרן, בעלת קליניקה לטיפולים אסתטיים

"כשמחיר קורס נע בין כמה אלפים לעשרות אלפי שקלים, גיהוץ כרטיס או העברה הם אופציה פחות מועדפת. תשלום שכר הלימוד הינו חסם משמעותי לרוב הלקוחות. הפתרון של PaymenT הפך את התמונה. יותר תלמידים יכולים להרשם ולממש את עצמם. נפתחים יותר קורסים, המחזורים עולים, כולם מרוויחים"

אריק ומירב, בעלי אקדמיה לקורסי תכנות

"בעולם שלנו, ההוצאות אף לא נגמרות. ממלאי שוטף כמו כתרים, שתלים וכד', הוצאות שוטפות של ניהול מרפאה, משכורות לעובדים, תשלום למע"מ… הצורך שלי בתזרים חיובי, משמעותי היום יותר מתמיד. PaymenT מספקת לי שקט להתעסק בצמיחה במקום להגדיל את החוב"

מיכאל, ד"ר ובעל מרפאת שיניים פרטית

גאים לצמוח לצידכם

כמותג שמחולל עסקים, הצמיחה שלנו הולכת יד ביד עם זו של לקוחותינו

M 0
עסקאות שנסלקות
בפיימנט בשנה
% 0
מבתי העסק המצטרפים רואים
בפיימנט כשיטת התשלום המועדפת
% 0
גידול של בתי עסק
שמצטרפים לפיימנט מדי חודש
% 0
עליה בסגירת עסקאות
אצל לקוחותינו
% 0
גידול בעסקה ממוצעת
ללקוחות שמצטרפים לפיימנט
% 0
גידול הממוצע במחזור
החודשי של לקוחותינו

כיצד עובד התהליך?

כך סוגרים עסקאות גדולות, בהליך דיגיטלי שלוקח 2-3 דקות

1
בעל העסק מגיש הצעת מחיר. הלקוח חושב איך יעמוד בהוצאה הבא
2
בעל העסק מציע את Payment כהטבת תשלומים עוקפת מסגרת, בפריסה המותאמת ללקוח הבא
3
נציג העסק מזין את נתוני הלקוח למערכת Payment לצורך בדיקת זכאותו הבא
4
בתוך כ- 30 שניות מתקבל אישור לעסקה הבא
5
הלקוח מאשר דיגיטלית את פרטי ותנאי העסקה הבא
6
בתוך 24 שעות, התשלום נכנס במלואו לחשבון העסק.

מעטפת השירות
ללקוחות Payment

צוות השירות זמין במוקד עד 20:00 • מענה בזמן אמת בעת ביצוע עסקאות • תמיכה טכנית בנושאי תפעול והנה״ח • ציון גבוה במדד השירות בקרב הלקוחות • רואים את העסק כשותף ודואגים להצלחתו

"בעולם שלנו, ההוצאות אף לא נגמרות. ממלאי שוטף כמו כתרים, שתלים וכד', הוצאות שוטפות של ניהול מרפאה, משכורות לעובדים, תשלום למע"מ… הצורך שלי בתזרים חיובי, משמעותי היום יותר מתמיד. PaymenT מספקת לי שקט להתעסק בצמיחה במקום להגדיל את החוב"

מיכאל, ד"ר ובעל מרפאת שיניים פרטית

"בעולם שלנו, ההוצאות אף לא נגמרות. ממלאי שוטף כמו כתרים, שתלים וכד', הוצאות שוטפות של ניהול מרפאה, משכורות לעובדים, תשלום למע"מ… הצורך שלי בתזרים חיובי, משמעותי היום יותר מתמיד. PaymenT מספקת לי שקט להתעסק בצמיחה במקום להגדיל את החוב"

מיכאל, ד"ר ובעל מרפאת שיניים פרטית
"כשמחיר קורס נע בין כמה אלפים לעשרות אלפי שקלים, גיהוץ כרטיס או העברה הם אופציה פחות מועדפת. תשלום שכר הלימוד הינו חסם משמעותי לרוב הלקוחות. הפתרון של PaymenT הפך את התמונה. יותר תלמידים יכולים להרשם ולממש את עצמם. נפתחים יותר קורסים, המחזורים עולים, כולם מרוויחים"

אריק ומירב, בעלי אקדמיה לקורסי תכנות
לסיפורי צמיחה נוספים בפיימנט ›
"כשנכנס פרויקט חדש בקליניקה, יש המון דברים לדאוג להם בו זמנית. לשלם לספקים, להזמין חומרים, ועוד הרבה דברים שצריך להספיק כדי לעמוד בדד-ליין. לדעת שהכסף מהמכירות כבר נכנס ואפשר להתקדם בראש שקט, עושה מבחינתי את כל ההבדל".

קרן, בעלת קליניקה לטיפולים אסתטיים
לסיפורי צמיחה נוספים בפיימנט ›
"בתקופה שהרבה עסקים לא גומרים את החודש, אני במקום בעייתי כעסק שמוכר מכשור לעסקים, מה שנקרא B2B – ביזנס טו ביזנס. בזכות PaymenT, במקום להתעסק בתשלומי לקוחות שחוזרים, בגבייה וניהול סיכונים - במיוחד כשהם עולים, אני מפוקס נטו במכירות וצמיחה".

אלעד, בעל עסק ליבוא ושיווק מיכשור רפואי
לסיפורי צמיחה נוספים בפיימנט ›
"בשנותיי בתחום ראיתי המון לקוחות מוותרות בלב כבד על החלום, להראות ובעיקר להרגיש טוב. עם כל הרצון לעזור בתשלומים, אילוצי הקליניקה הגבילו אותי. PaymenT הנגישה את החלום להרבה מלקוחותיי, עם פריסה רחבה ונוחה בהתאמה אישית. חלקן אפילו דורשות זאת כתנאי מקדים".

תמר, ד"ר לכירורגיה פלסטית
לסיפורי צמיחה נוספים בפיימנט ›

לממש את הפוטנציאל העסקי עם Payment. לקוחות מספרים

״בענף שלנו, היכולת לפרוס לתשלומים מוגבלת, הלקוח מתקשה לעמוד במספר התשלומים בכרטיס, וגם אם כבר מצליח, מסגרת הכרטיס מלאה ולא מאפשרת לו ליהנות מבזבוזים בחופשה. הפתרון של פיימנט מקל על הלקוחות שלנו, מאפשר להם פריסת תשלומים נוחה שאינה פוגעת במסגרת, מאפשרת להם גמישות ומאפשרת לנו לסגור עסקה בקלות וליהנות מתזרים מידי.״

% 0
עליה בסגירת
העסקאות
% 0
גידול במחזור
העסקי
% 0
צמיחה
ברווחיות

״הענף שלנו מורכב, לקוח נכנס לפרויקט עם תקציב מסוים ומוצא את עצמו תמיד חורג מהערכת התקציב שלו. אני כמתקין מערכות מיזוג, מוצא את עצמי לא פעם בסיטואציה לא נוחה שהלקוח פשוט לא יודע איך הוא ישלם לי ואני עסוק בגבייה. פיימנט מאפשרת ללקוח פתרון תשלום נוח ופשוט לעסקאות גדולות, בפריסה גמישה, ומאפשר לי להימנע מחוסר הנוחות וזמן יקר במחשבה איך אגבה את התשלום מהלקוח.״

% 0
עליה בסגירת
העסקאות
% 0
גידול במחזור
העסקי
% 0
צמיחה
ברווחיות

״במקום לומר ללקוח שהוא צריך לשלם 20,000 ₪ על המערכת הסלונית שרצה, אני מציע לו לשלם 20 תשלומים בהוראת קבע, מחוץ למסגרת, בהחזר של 1,000 ₪ בחודש, בזה הרגע קניתי את הלקוח, וסגרתי את העסקה.

רפואה וקוסמטיקה: המטופלים והמטופלות שלי לרוב לקוחות חוזרים, יש לי מערכת יחסים מתמשכת איתם ואני תמיד מנסה לתת להם את השירות הכי טוב והיחס הכי אישי. במסגרת השירות הכי טוב, אני מאפשרת להם את פתרון התשלום של פיימנט, כי שירות טוב בא גם לידי ביטוי בהנגשה הכי נוחה ופשוטה של תשלומים עבור השירות שלי, עם פיימנט – זה פשוט "זה".״

% 0
עליה בסגירת
העסקאות
% 0
גידול במחזור
העסקי
% 0
צמיחה
ברווחיות

״באחד הקורסים שלנו יש אלמנטים המדברים על פיננסים והתנהלות פיננסית נכונה. מבחינתי התנהלות פיננסית נכונה היא כזו שבה הלקוח משלם בפריסה נוחה שלא מגבילה אותו וחונקת לו את המסגרת, מבחינתי מאפשרת לי ליהנות מתזרים חיובי ומידי, ולהיות רגוע כי פיימנט מורידה ממני התעסקות גבייה – זה WIN WIN.״

% 0
עליה בסגירת
העסקאות
% 0
גידול במחזור
העסקי
% 0
צמיחה
ברווחיות

״בעולם שיש בו מורכבות לא מבוטלת, איזה רכב לקנות, באיזה תקציב וכיו"ב, הפתרון של פיימנט לפחות מוריד דאגה אחת מהלקוח. הלקוח יודע שיש לו פריסה רחבה שתאפשר לו לעמוד בעסקה השניה בגודלה בחיים, באופן פשוט ונוח. פתרון התשלומים של פיימנט כ"כ קצר, בטוח ומהיר, שאני מסיים בד"כ את העסקה או לפני שסיימתי את כוס הקפה.״

% 0
עליה בסגירת
העסקאות
% 0
גידול במחזור
העסקי
% 0
צמיחה
ברווחיות

Payment בועידת העסקים של גלובס 7.8.2023

מחכים לכם עם כל המידע העדכני על המגמות החדשות בעולם הפינטק

Payment משיקה גירסא חדשה. רוצים להתעדכן ראשונים?

להשאר עם היד על הדופק, עם כל העדכונים השוטפים על השקות חדשות, עדכוני גירסא, ישומים ופיתוחים מבית Payment בניוזלטר החודשי

תפריט נגישות