התחלנו לעבוד עם Payment בשנת 2020, בחודשים הראשונים שבהם פרצה הקורונה בעולם. השוק התאפיין בחוסר וודאות, אנשים חששו להוציא כסף וכבר עלו בי חששות ממשיים לעתיד העסק שלי. בשיחה עם קולגה על המצב, הוא סיפר לי על הפתרון של Payment. הבנתי שאני חייב להכניס לעסק פתרון תשלומים בהקדם, כך שPayment התאים לי כמו כפפה ליד.
לקוחות פרסו את סכום העסקה למספר התשלומים שנוח להם, וככה הם נהנו מצד אחד מעבודה מקצועית ואיכותית, ומצד שני מפתרון תשלומים נוח שחסך להם דאגה כלכלית.
ככל שהחודשים עברו, הבנו שהפתרון של Payment משמעותי הרבה יותר מתקופת קורונה או לא תקופת קורונה. לקוחות שנכנסים לפרויקט גדול של מיזוג, חוששים גם ככה מההשלכות של תקופת השיפוץ על הבית או על העסק. עכשיו תוסיף לזה את החשש שלהם מהעלות של הפרויקט, ואתה במצב כזה עלול לאבד את הלקוח שמעדיף לקחת עוד זמן לחשוב על זה.
Payment גרמו לכך שחששות הלקוח ירדו, ושיעור הסגירה עלה בהתאם. ככה שבפועל אם בעידן של לפני Payment, 2 לקוחות מתוך 10 שהגיעו לייעוץ אכן סגרו איתנו, כיום בזכות Payment הצלחנו לשפר את שיעור הסגירה ללא פחות מ- 4 לקוחות מתוך 10! מבחינתי, פתרון התשלומים של Payment פשוט שינה לי את העסק מקצה לקצה.
אפשר למצוא אותנו גם פה
כל הזכויות שמורות לחברת Payment Financial Technologies ltd